15.2.10

EDITORIAL 08022010




Hola bona nit, aqui l’editorial del Catipén d’avui dilluns, 8 de febrer de 2010.

CARTA OBERTA A SANT PERE

Em dirigeixo a vostè per preguntar-li què collons li passa. Em té preocupat, però encara em té més emprenyat.
Miri, és que fa gairebé dos mesos que plou. I ja començo a estar-ne fart.
A mi sempre m’ha agradat que plogui, mullar-me, i mai arribo a casa de mala llet perquè vagi xop. Tot al contrari, encara em foto una dutxa i tot.
M’atrauen, els líquids, vés per on...
Però és que ja ens estem passant, no creu? Jo, com vaig amb moto, per allò de la crisi i la sostenibilitat (o no sé perquè, però el cas és que no tinc cotxe), cada matí m’he de llevar una estona abans per veure com està el pati, si podré agafar la moto o si hauré d’agafar el tren...
I això em fa perdre uns minuts preciosos de poder dormir.
Un dia, o dos, o tres, no m’importa, però seixanta ja penso que és una tocada de pebrots.
A més, tanta pluja pixada per vostè té efectes col.laterals notables, per si no se n’havia adonat. Per exemple, la roba. Quan podré estendre la roba sense preocupar-me de si ha de ploure o no? ¿Quan arribarà el moment de posar-me una samarreta i que no olori a humitat? Quan arribarà el moment que no hagi de estar pendent dels paraigües, per no oblidar-me’ls allà on vaig? Quan deixarà de promoure artrosi, bronquitis i refredats a la penya?
No sé si mira les notícies, però si va per la vida (perdó, en aquest cas per la mort) de bon home i mira pel bé de la humanitat, hauria de saber que els pantans i embassaments estan prou plens d’aigua. Ara mateix, més aviat en sobra i tot. Això aqui, és clar.
Em pregunto perquè no fa ploure a altres llocs més necessitats.
I el meu ficus s’està podrint.
O sigui que ja n’hi ha prou, collons. Aturi’s. Pari de pixar d'una santa vegada.
Si té problemes personals i vol fotre a la gent només per desfogar-se de les seves pròpies misèries, demani hora al psiquiatra, o al seu Déu, però a nosaltres deixi’ns tranquils, si us plau.
Que el sol també ens agrada, hòstia.
Passi-ho bé.
Atentament,
Catipén.

No hay comentarios: